image
Vlinderactie
 

Jaarverslag PR-activiteiten 2016

ALV 2017

Ook in 2016 heeft de PR van de vereniging niet stilgestaan. Jammer genoeg was er geen geschenk waar direct voor gespaard hoefde te worden en daardoor was het lastiger gericht actie te voeren. De opening van de Koedoestal was een hoogtepunt waar aandacht voor was, hoewel dat minder persaandacht opleverde dan bijvoorbeeld een verblijf voor de wasberen.

Via socialmedia (facebook, twitter en instagram) worden regelmatig berichten over de vrienden gemeld. Van leuke foto’s tot acties en updates. Instagram werd in 2016 aan onze socialmedia kanalen toegevoegd.

Op de hoogte blijven kan uiteraard ook via VriendenNieuws waar altijd veel nieuws in staat en de digitale nieuwsbrief die regelmatig verzonden wordt naar belangstellenden. Geef u dus zeker voor deze nieuwsbrief op en meld u aan voor onze socialmedia-kanalen om snel op de hoogte te zijn van het nieuws rond onze vereniging.

Om toch voor de nodige aandacht te zorgen is de actie ‘Word lid, krijg een vlinder bedacht’. Nieuwe leden kregen een symbolische vlinderpop in Amazonica, waardoor daar nu ‘Vriendenvlinders’ rondvliegen. Ook bij de Vriendenwinkel was deze actie op een groot doek te zien. Op die plek kan goedkoop van doek worden gewisseld om zo acties en geschenken aan te kondigen bij een groot publiek. Al deze acties worden in 2017 voortgezet.

Tekst: Bart Noordegraaf

Terug